izpis_h1_title_alt

Analiza smiselnosti implementacije novega proizvoda : primer izbranega podjetja
ID Klemenčič, Robert (Avtor), ID Marc, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/klemencic4165-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trg, trženje, novi proizvodi, razvoj, ponudba, konkurenca, strategija trženja, življenjski ciklus
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Klemenčič]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 66, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-129396 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:62196227 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:1094
Število prenosov:52
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A feasibility study for new product implementation: the case of selected company
Ključne besede:market, marketing, new products, development, supply, competition, marketing strategy, life sycle

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj