izpis_h1_title_alt

Analiza premoženja blagovne znamke Škisova tržnica z vidika porabnikov : magistrsko delo
ID Vojsk, Eva (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vojsk4157-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, proizvodi, storitve, blagovne znamke, premoženje, meritve, raziskave, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Vojsk]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 51, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-129362 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:54957315 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:976
Število prenosov:55
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customer-based brand equity analysis of the Škis fair
Ključne besede:marketing, products, services, brands, property, measurements, research, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj