izpis_h1_title_alt

Systems for quality assurance in pharmacy education and training in the European Union
ID Atkinson, Jeffrey (Avtor), ID Rombaut, Bart (Avtor), ID Sánchez Pozo, Antonio (Avtor), ID Rekkas, Dimitrios (Avtor), ID Veski, Peep (Avtor), ID Hirvonen, Jouni (Avtor), ID Božič, Borut (Avtor), ID Skowron, Agnieska (Avtor), ID Mircioiu, Constantin (Avtor), ID Marcincal, Annie (Avtor), ID Wilson, Keith A. (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (576,79 KB)
MD5: C32EBF5C41A1517B2004654BAAAE276C
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.mdpi.com/2226-4787/2/1/17 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
With the changes in the Bologna process and the European directive on sectoral professions, the education and training of the pharmacists in the European Higher Education Area is moving towards a quality system based on competences. In this paper we analyze the existing quality assurance and accreditation systems in 10 countries and examine how far these systems have evolved from a resources and curriculum basis towards a competences basis. This is the first step towards the goal of the PHAR-QA project: establishment of a European quality assurance system based on competences. Existing systems of quality assurance for pharmacy education and teaching are based mainly on resources and management not competences. Furthermore, they are national, obligatory, and do not recognize all the current activities of the pharmacists. The PHAR-QA system that will be developed by the consortium of the same name will be based on competences; it will be European, consultative, and will encompass pharmacy practice in a wide sense.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:pharmacy, education, quality assurance, competences
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 17-26
Številčenje:Vol. 2, iss. 1
PID:20.500.12556/RUL-129247 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.2:37:615
ISSN pri članku:2226-4787
DOI:10.3390/pharmacy2010017 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:3579249 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2021
Število ogledov:1260
Število prenosov:174
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Pharmacy - A Journal of Pharmacy Education and Practice
Skrajšan naslov:Pharmacy
Založnik:MDPI
ISSN:2226-4787
COBISS.SI-ID:3457137 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 3.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 3.0 Nedoločena
Povezava:https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/deed.sl
Opis:Dovoljuje kopiranje in razširjanje vsebin v kakršnemkoli mediju in obliki. Dovoljuje remixanje, urejanje, predelava in vključevanje vsebine v lastna dela v vse namene, tudi komercialne. Primerno morate navesti avtorja, povezavo do licence in označiti spremembe, če so kakšne nastale. To lahko storite na kakršenkoli razumen način, vendar ne na način, ki bi namigoval na to, da dajalec licence podpira vas ali vašo uporabo dela. Ne smete uporabiti pravnih določil ali tehničnih ukrepov, ki bi pravno omejili ali onemogočilo druge, da bi storili karkoli, kar licenca dovoli.
Začetek licenciranja:01.03.2014

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:farmacija, izobraževanje, kompetence, zagotavljanje kakovosti

Projekti

Financer:EC - European Commission
Številka projekta:527194-LLP-1-2012-1-BE-ERASMUS-EMCR

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj