izpis_h1_title_alt

Razvoj programa za simuliranje balinanja
ID Pečarič, Miha (Avtor), ID Česnik, Martin (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Boltežar, Miha (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,32 MB)
MD5: F966E17EDE3714A0B9425E1F6795826E

Izvleček
V diplomski nalogi je obravnavano gibanje krogel v prostoru — poševni met, trki, kotaljenje s podrsavanjem in kotaljenje brez podrsavanja. Naloga temelji na razumevanju fizikalnih osnov gibalnih enačb in reševanju le-teh z numerično integracijo. Cilj naloge je razviti program za simuliranje balinanja. Namen programa je prikazati realno stanje gibanja krogel pri partiji balinanja in razložiti dobljene rezultate s pomočjo slik in grafov. Podrobno so predstavljeni vsi koraki nastajanja programa in implementacija predstavljenih teoretičnih osnov v programu. Vse uporabljene funkcije so razložene in opisane. Rezultata naloge sta programska koda, ki omogoča simuliranje gibanja večjega števila krogel in analizira njihove poti ter animacija gibanja krogel. Programsko kodo smo razvili v programskem jeziku Python, animacijo pa v programu za upodabljanje Blender.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:dinamika togih teles, poševni met, kotaljenje s podrsavanjem, kotaljenje, trk, Python, Blender, simuliranje
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Pečarič]
Leto izida:2021
Št. strani:XIV, 48 str.
PID:20.500.12556/RUL-129186 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.94:796.433.7(043.2)
COBISS.SI-ID:82394115 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.08.2021
Število ogledov:1450
Število prenosov:252
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of boule-game simulation software
Izvleček:
The presented diploma thesis addresses movement of balls — projectile motion, collisions, rolling with and without slipping. Thesis is based on the understanding of physical laws and equations of motion and on how to solve them using numerical integration. The goal of the thesis is to develop a boule-game simulation software. The core function of software is displaying realistic conditions of ball movement at boule-game and explaining acquired results with the help of images and graphs. Making of the program and implementation of pre-displayed theoretical foundations is presented in detail. All used functions are described and explained. Results of the thesis are programming code, that simulates motion of multiple ball sand analyses their paths, as well as animation of balls’ movement. Programming was done in programming language Python and animation in rendering software Blender.

Ključne besede:rigid body dynamics, projectile motion, sliding and rolling, rolling, collision, Python, Blender, simulation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj