izpis_h1_title_alt

Muzejska pedagogika v Sloveniji. Teorije in koncepti
ID Mlinar, Naja (Avtor), ID Mahnič, Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (516,15 KB)
MD5: AEE17AE21D76EBE3A1067F8C6C2BEE66

Izvleček
V zaključni seminarski nalogi se bom ukvarjala z razvojem muzejske pedagogike v Sloveniji. Ob upoštevanju splošnih smernic razvoja se bom osredotočila zlasti na koncepte, teorije in pristope, ki se uporabljajo v slovenskih umetnostnih muzejih in galerijah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:muzejska pedagogika, zgodovinski razvoj, teorije, koncepti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-129159 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.08.2021
Število ogledov:828
Število prenosov:97
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of museum education in Slovenia. Theories and concepts
Izvleček:
In this bachelor’s thesis I will look at the historical development of museum education in Slovenia. I will focus mainly on the theories, concepts and practices in Slovenian art museums and galleries.

Ključne besede:museum education, historical development, theories, concepts

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj