izpis_h1_title_alt

Angleška in nemška bralna značka v slovenskih osnovnih šolah
ID Špes, Tanja (Avtor), ID Samide, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Maver, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rot Gabrovec, Veronika (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,40 MB)
MD5: 33AAE04166F0618EC3813DC9D5AD8A0D

Izvleček
Magistrska naloga preučuje, kako osnovnošolski učitelji angleškega in nemškega jezika spodbujajo (ekstenzivno) branje v tujih jezikih in opogumljajo učence, da svoj prosti čas posvečajo branju knjižnih del. V prvem delu so predstavljeni koncepti bralne kompetence, branja v tujem jeziku in branja literarnih besedil. Sledi predstavitev literature s pedagoškega vidika. Predstavljena je tudi bralna motivacija in tehnike za spodbujanje notranje motivacije učencev. Naloga podaja tudi razlike med intenzivnim in ekstenzivnim branjem in predstavi različne bralne metode. V drugem delu sledi interpretacija rezultatov raziskave, ki je bila izvedena med osnovnošolskimi učitelji angleškega in nemškega jezika. Raziskovalna vprašanja odpirajo teme, kot so: organizacija bralne značke, število sodelujočih učencev, priprave pred tekmovanjem itn. Predstavljeni so tudi bralni projekti, ki jih v nekaterih šolah organizirajo namesto bralnih značk.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bralna značka, metodika pouka, pouk književnosti, osnovna šola
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-129086 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:83433731 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.08.2021
Število ogledov:921
Število prenosov:76
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:English and German Reading Badge in Primary Schools in Slovenia
Izvleček:
The thesis explores how English and German teachers in primary school promote (extensive) reading in foreign languages and encourage their students to dedicate their free time to reading books. The first part presents the concept of reading skills, reading in a foreign language, and reading of literature texts as well as the purpose and use of literature as a teaching tool. Furthermore, the thesis explores reading motivation and techniques to stimulate students' motivation. Presented in more detail are intensive and extensive types of reading along with various reading approaches teachers can resort to while promoting oral reading in classrooms. The second part presents the results of the survey carried out among English and German teachers across Slovenia. Research questions pertain to topics such as organising a reading badge, the number of participating students, preparation before the competitions, the level of students’ interest. Some alternative reading projects organised by teachers are also presented.

Ključne besede:reading badge competitions, teaching methodology, literature classes, primary school

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj