izpis_h1_title_alt

Ethische Aspekte in der Werbung unter Berücksichtigung von Mehrmedialität. Eine multimodale Analyse ausgewählter Werbekommunikate des Unternehmens Katjes
ID Lazar, Eva (Avtor), ID Polajnar Lenarčič, Janja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,86 MB)
MD5: 4FC8A3561B2F29B2554B5EAAA65257B4

Izvleček
Magistrsko delo se nanaša na oglaševalsko kampanjo Jes! Alles Veggie! s hashtagom #achtemaldrauf. V magistrskem delu so v okviru multimodalne analize proučeni in analizirani trije televizijski spoti, pet oglaševalskih plakatov in dve oglaševani embalaži izdelkov (Grün-Ohr Hase in Wunderland Rainbow-Edition). Cilj magistrske naloge je ugotoviti, s kakšnimi jezikovnimi in nejezikovnimi sredstvi podjetje Katjes nagovarja etične vidike v povezavi z oglaševanjem svojih vegetarijanskih sadnih žele bonbonov. Analizirane bodo tudi slike in odnos med jezikovnimi in nejezikovnimi elementi. S pomočjo analize zunajjezikovnih elementov (predznanje o podjetju, kulturno ozadje, aktualne okoliščine in čas objave) in analize komentarjev na Facebooku pod oglasi bomo ovrednotili primernost nagovarjanja etičnih vidikov v povezavi z oglaševanjem izdelkov.

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:nemščina, besediloslovje, oglaševanje, etični vidiki, mediji, prikazovanje žensk v oglasih, multimodalna analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-128654 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:71156739 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.07.2021
Število ogledov:975
Število prenosov:106
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Ethical Aspects of Advertising in Cross-Media Perspective. A Multimodal Analysis of Selected Advertisements of the Company Katjes
Izvleček:
This master’s thesis discusses the advertising campaign Jes! Alles Veggie! with the hashtag #achtemaldrauf. We analysed three television advertisements, five advertising posters and two product packages (Grün-Ohr Hase and Wunderland Rainbow-Edition) using multimodal analysis. The goal of the master’s thesis is to find out which verbal and nonverbal elements the company Katjes uses to address ethical aspects when advertising their vegetarian fruit jelly candies. The analysis also focuses on the nonverbal elements as well as the relations between verbal and nonverbal elements. Finally, we will assess the adequacy of addressing ethical aspects in relation to the advertised product, taking into account extralinguistic elements (pre-knowledge of the company, cultural background, current circumstances and the time of publications) and the analysis of Facebook comments under the advertisements.

Ključne besede:German language, text linguistics, advertising, ethical aspects, women representation in advertisements, multimodal analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj