izpis_h1_title_alt

Public administration reform over time - did change lead to a more effective integrity management?
ID Demmke, Christoph (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (543,98 KB)
MD5: 2BD29BACBCD7F8AAFAB631EF25CC07CE
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://cepar.fu.uni-lj.si/index.php/CEPAR/article/view/469 Povezava se odpre v novem oknu
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://cepar.fu.uni-lj.si/index.php/CEPAR/article/view/494 Povezava se odpre v novem oknu
Opis: Pristajalna stran s povzetki v slovenščini za celotno številko revije.

Izvleček
The following discussion adds to the discourse regarding the relationship between public administration reform and ethics policies. In this theoretical paper, a narrative is employed that re-reads the old Weberian model as a model of 'institutional integrity', which is slowly replaced by a public management concept that focuses on individual integrity. Whereas the Weberian concept defined institutional integrity as a quality of institutions, more recent management concepts define institutional integrity as a quality of public officers within institutions. This also explains why the current focus of attention is ever more on individuals (as the main cause for unethical conduct) and the bad-person model of integrity. An alternative framing of this paper is about 'institutional ethics' over time. During the last decades, we are moving from an institutional, but mechanical and rigid Weberian model, to an individual, but more fluid New Public Management model. We are moving towards a version of institutional integrity that tries to use new behavioural mechanism to get back to some Weberian virtues, without its structures and technical focus. This novel 'integrity management' movement is really all about filling the gaps left by New Public Management doctrines. However, the reform of integrity management also develops into a specialised, sophisticated and professionalised ethics bureaucracy. Trends are towards ever more broader and stricter integrity requirements. Still, ethics policies are ineffective and shortcomings in implementing integrity policies are neglected.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:integrity management, ethics, bureaucracy, public management reform, behavioural policies
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 7-27
Številčenje:Vol. 18, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-128644 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:35(497.4)
ISSN pri članku:2591-2240
DOI:10.17573/cepar.2020.2.01 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:67489027 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:
Povzetek v slov. na koncu publikacije, str. 199.
Datum objave v RUL:22.07.2021
Število ogledov:562
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Central European public administration review
Založnik:Fakulteta za upravo
ISSN:2591-2240
COBISS.SI-ID:293849600 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:05.10.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Reforma javne uprave skozi čas - so spremembe prispevale k učinkovitejšemu upravljanju integritete?
Izvleček:
Naslednja razprava dopolnjuje diskurz o razmerju med reformo javne uprave in smernicami etičnega ravnanja. Pričujoči teoretični prispevek obravnava znani Webrov model kot model "institucionalne integritete", ki ga postopoma nadomešča koncept javnega menedžmenta s poudarkom na individualni integriteti. Medtem ko je Webrov koncept institucionalno integriteto štel za lastnost institucij, novejši menedžerski koncepti institucionalno integriteto opredeljujejo kot lastnost v institucijah zaposlenih javnih uslužbencev. To tudi pojasnjuje, zakaj je trenutna pozornost vse bolj usmerjena na posameznike (kot glavni vzrok neetičnega vedenja) ter na t. i. model integritete slabe osebe. Poleg tega članek preučuje razvoj "institucionalne etike" skozi čas. V zadnjih desetletjih prehajamo od institucionalnega, a mehaničnega in togega Webrovega modela k individualnemu in bolj tekočemu modelu novega javnega menedžmenta. Prehajamo namreč k različici institucionalne integritete, ki se skuša z novimi vedenjskimi mehanizmi vrniti k nekaterim Webrovim vrlinam, a brez njegovih struktur in tehničnih poudarkov. Ta novi trend "upravljanja integritete" je v resnici namenjen zapolnitvi vrzeli, ki jih za seboj puščajo doktrine novega javnega menedžmenta. Vendar pa se reforma upravljanja integritete razvija tudi v specializirano, dodelano in strokovno etično birokracijo. Trenutne težnje stremijo k vse večjim, širšim in strožjim zahtevam glede integritete. Kljub temu se etične smernice kažejo kot neučinkovite, obenem pa se zanemarjajo pomanjkljivosti pri izvajanju smernic integritete.

Ključne besede:upravljanje integritete, etika, birokracija, reforma javnega menedžmenta, vedenjske smernice

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj