Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Snovalsko razmišljanje za spodbujanje veščin 21. stoletja
ID
Avsec, Stanislav
(
Author
),
ID
Ferk Savec, Vesna
(
Author
),
ID
Flogie, Andrej
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/6788/
Image galllery
Abstract
Monografija Snovalsko razmišljanje za spodbujanje veščin 21. stoletja obravnava snovalsko razmišljanje kot inovativen izobraževalni pristop za implementacijo od vrtca do fakultetnega tehniškega študija. Snovalsko razmišljanje je usmerjeno na aktualne potrebe, želje in na probleme človeka v njegovem naravnem, gospodarskem in socialnem okolju. Kot ključni element v procesu snovanja je izpostavljena ustvarjalnost, ki nastopa v vseh fazah snovalskega razmišljanja ter skupaj z racionalnostjo in empatijo pri oblikovanju uporabniške izkušnje določa učinke testiranja za kasnejšo komunikacijo rešitve. Monografija bralca seznanja z novejšimi raziskovalnimi spoznanji, ki imajo pomembno aplikativno vrednost za pedagoško delo. V šestih poglavjih avtorji prepletajo različna raziskovalna spoznanja z lastnimi empiričnimi in eksperimentalnimi ugotovitvami ter na njihovi osnovi preverjajo smiselnost uvedbe snovalskega razmišljanja k pouku za razvijanje veščin 21. stoletja kot so kritično mišljenje, ustvarjalnost in inovativnost, sodelovanje, različne pismenosti, vodstvene sposobnosti, socialne veščine in komunikacijske zmožnosti. Poučevanje s pristopom snovalskega razmišljanja prinaša inovativne, funkcionalne in uporabnejše rezultate ter pomaga razvijati inženirski pogled na svet okrog sebe. Monografija prinaša objektivnejši vpogled v proces inovativnega učenja in daje pomembne smernice za izdelavo novih didaktičnih modelov učinkovitega aktivnega pouka za razvijanje veščin 21 stoletja.
Language:
Slovenian
Keywords:
misel
Work type:
Scientific work
Typology:
2.01 - Scientific Monograph
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Pedagoška fakulteta
Year:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-128568
DOI:
978-961-253-278-9
COBISS.SI-ID:
67941123
Publication date in RUL:
16.08.2021
Views:
819
Downloads:
161
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back