izpis_h1_title_alt

Dnevna rutina v Vrtcu Kolezija
ID Jarc, Manca (Avtor), ID Berčnik, Sanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6719/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu sprva predstavljam nekaj strokovnih podlag, ki jih moramo vseskozi upoštevati za uspešno in kakovostno izvajanje predšolske vzgoje. Opisujem Deklaracijo o otrokovih pravicah, Konvencijo o otrokovih pravicah, Kodeks etičnega ravnanja in Kurikulum za vrtce. Predstavljam in opišem dnevno rutino kot pomemben člen otrokovega razvoja ter življenja v vrtcu, nato pa z več vidikov podrobneje opišem posamezne elemente le-te. V nadaljevanju predstavljam novo dnevno rutino, v katero so vpeljani drugi ali spremenjeni elementi, in opis ter utemeljitev pomena le-teh. Empirični del je razdeljen na dva dela. Prvi je opazovalni del, v katerem predstavljam podatke opazovanja vedenja otrok med dnevno rutino in uspešnost njihovega vsakodnevnega avtomatiziranje le-te. Podatki so analizirani z opazovalnimi lestvicami. V drugem delu je predstavljen pogovor z otroki o njihovih mnenjih in stališčih glede prvotne in nove dnevne rutine. Odgovori otrok so citirani in analizirani.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:dnevna rutina
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-127988 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:64794627 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.08.2021
Število ogledov:1533
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Daily routine in the Kindergarten of Kolezija
Izvleček:
The diploma thesis is composed of the theoretical and empirical part. In the theoretical part I firstly present some of the proffesional foundation and literature preschool establishment and education is obligated to consider and follow in its daily performance. Furthermore I describe the Convention on the rights of the child, the Declaration of the rights of the child and the Kindergarten Curriculum. I present and describe a habitual daily routine as an important part of childs development and life in kindergarten, I then describe its each element thoroughly. Lastly I present a new daily routine, which includes different and changed elements of the routine, I describe them and explain the meaning. The empirical part consists of two parts. The first one is an observational part in which I present the data from observating childrens behaviour during the new daily routine and their success in automating it on everyday basis. The data is analysed with the help of an observation scale. The second part consists of interviews with children about their opinions and viewpoints on the previous and the new daily routine. Their answers are quoted and analysed.

Ključne besede:daily routine

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj