izpis_h1_title_alt

Spoznavanje algoritmov s projektnim učenjem
ID MAROLT, MARIJA (Avtor), ID Demšar, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,78 MB)
MD5: F957678D8CB7BEAA855D42C8D4EB981A

Izvleček
Na spletu in v fizični obliki najdemo veliko nalog za utrjevanje programiranja. V tem delu pa smo želeli oblikovati naloge, povezane v širšo zgodbo, da bi tako vzbudili dodatno zanimanje in povečali motivacijo za reševanje. Obravnavani problemi si sledijo v smiselnem vrstnem redu, se med sabo povezujejo in stopnjujejo. Zahtevajo implementacijo osnovnih algoritmov in podatkovnih struktur, primernih za bolj zavzete srednješolce. Nastala je zbirka sedemnajstih nalog povezanih v detektivsko zgodbo. Pri vsaki od njih so za reševanje na voljo posebne funkcije, ki usmerjajo učenca pri iskanju rešitve. Na koncu sledi razlaga, s katero umestimo rešen problem na področje algoritmov. Naloge so postavljene na spletno stran, ki na podlagi vpisanega imena uporabnika generira unikatne podatke, prikazuje navodila nalog in preverja vpisane odgovore.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:algoritmi, podatkovne strukture, projektno učenje, poučevanje računalništva, spletna stran
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-127981 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:69211395 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.06.2021
Število ogledov:1671
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching algorithms using project based learning
Izvleček:
There are many collections of programming exercises. In this work, we decided to create one in which individual tasks represent pieces of a larger story in order to make solving them more interesting and exciting. The tasks are arranged in coherent, progressing sequence, from more basic algorithms to advanced one. The level is assumed to be suitable for a talented secondary school student. We created a collection of seventeen tasks and weaved them into a detective story. In each, the student is given several functions that provide the necessary data. After solving the task, we explain the algorithmic background. Tasks are published on web site, which, based on user name generates unique data, displays task instructions and checks the correctness of answers.

Ključne besede:algorithms, data structures, project based learning, teaching computer science, web page

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj