izpis_h1_title_alt

Pričakovane kompetence linijskih vodij: primer podjetja Radenska d. o. o. : primer podjetja Radenska d. o. o.
ID Telkeš, Špela (Avtor), ID Kohont, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (821,52 KB)
MD5: 38E0D8F5B86DF388648F8D6F21A01826

Izvleček
Kompetence so pri zaposlenih na delovnem mestu linijski vodja ključen akter za kvalitetno opravljanje delovnih nalog. Pri obravnavanem kadru imajo pomembno vlogo tako strokovne kot vodstvene kompetence. Kompetence linijskih vodij se sicer nekoliko razlikujejo glede na vrsto podjetja. Pri empiričnem raziskovanju smo zato konkretizirali podjetje, ki deluje v živilski industriji. Obravnavali smo proizvodno podjetje, kjer je poznavanje linije ena najpomembnejših kompetenc linijske vodje. Ugotavljamo, da gre za specifične strokovne kompetence, ki se v veliki meri pridobijo z izkušnjami. V povezavi s tem so vsi linijski vodje s strokovno tehnično izobrazbo svojo karierno pot začeli na delovnem mestu operaterja v proizvodnji. S pomočjo kvalitativne metode raziskovanja v obliki intervjujev smo ugotovili, da so si kompetence med vrhnjim in srednjim vodstvom ter linijskimi vodji v določenih segmentih podobne. Ob tem je potrebno poudariti, da so kompetence vrhnjega in srednjega vodstva bolj izražene. Vsekakor pa izmed vseh treh vodstvenih ravneh izstopajo strokovne kompetence pri linijskih vodjih. Pomanjkanje kompetenc na področju menedžmenta človeških virov se po drugi strani izrazi kot ovira. Ugotavljamo, da lahko to oviro linijski vodje premagajo s pomočjo dodatnih usposabljanj.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:linijski vodja, vodja kadrovske službe, vodja obrata, kompetence, devolucija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Telkeš]
Leto izida:2021
Št. strani:101 str.
PID:20.500.12556/RUL-127851 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.742-057.162(043.2)
COBISS.SI-ID:69812995 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.06.2021
Število ogledov:1785
Število prenosov:152
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Expected competencies of line managers in the case of Radenska d.o.o. : diplomsko delo
Izvleček:
Competences are a key actor for quality performance of work tasks in the workplace of a line manager. Both professional and leadership competencies play an important role when considering the employees. The competencies of line managers differ slightly depending on the type of company. In the empirical research, we concretized a company operating in the food industry. We focused on a production company where one of the most important competencies of a line manager is the knowledge of the line. We find that these are specific professional competencies that are largely acquired through experience. In connection with this, all line managers with vocational and technical education began their careers at the position of production operator. With qualitative research method in the form of interviews, we found that the competencies between the top and middle management and line managers are similar in certain segments. It should be emphasized that they are also more pronounced. In any case, the professional competencies of line managers stand out from all three management levels. The lack of competencies in the field of human resource management, on the other hand, is expressed as an obstacle. We find that line managers can overcome it with additional training.

Ključne besede:line manager, head of human resources, manager of the establishment, competence, devolution

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj