izpis_h1_title_alt

Sodobni ornament v kontekstu industrijalizacije in digitalizacije
ID Jovanović, Strahinja (Avtor), ID Fras, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,90 MB)
MD5: 750E2E5A4C34D4F6CDB54D7DCFB35BDA

Izvleček
V sodobni konzumaciji podatkov, informacij digitalnega medija, razumevanje vizualnih vsebin postaja pomembna in značajna za daljši razvoj kulture in vizualne sfere človeštva. Prav tako je sodobno razumevanje vizualnih podob skozi digitalno dobo, doprineslo eskalaciji vprašanja vizualne kompleksnosti, naravne in matematične »lepote«, generativnosti in dekoracije. Vprašanja se dotikajo postmodernizma in njene kritike, v kontekstu razumevanja oblikovanja in oblikovalca kako dvodimenzionalnega, tako tudi trodimenzionalnega prostora. Zato kot ključen element za raziskovanje vprašanja izhajam iz stališča ornamenta, kot izgubljenega elementa oblikovalskega sveta. Cilj mojega diplomskega dela je kritika postmodernega razumevanja ornamenta s stališča industrializacije in digitalizacije, v kateri bom kot glavni del diplomskega dela bom predstavil digitalno orodje za izdelavo ornamenta, ki bi služil oblikovalcem kot novi element pri oblikovanju in na ta način ozavestil oblikovalce o potrebi transparentne in skrite vizualne kompleksnosti, generativnosti, vplivu in nujnosti sodobnega ornamenta.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije, postmodernizem, vplivi, ornament, dekoracija, sodobni, orodje, modul, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-127794 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.06.2021
Število ogledov:1000
Število prenosov:138
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Contemporary ornament in context of industrialization and digitalization
Izvleček:
In the modern consumption of data and digital information, the understanding of visual content becomes important for further development of culture and visual sphere of humankind. With the beginning of digital era, the contemporary understanding of visual content has uprisen the questions of visual complexity, nature and mathematical “beauty”, generativity and decoration. The question is in relation with postmodernism and its critique, in the context of understanding design and designer of two-dimensional and three-dimensional space. In that sense, as a main element of research, I come from the viewpoint of ornament, as a lost element of visual media. The goal of my thesis is a critique of postmodern understanding of ornament in the context of industrialization and digitalization, in which as a main element of the research and outcome I am presenting a digital tool for producing ornaments. The tool will serve designers as a new element in designing, thus make designers aware of the need for transparent and hidden visual complexity, generativity, influence and necessity of contemporary ornament.

Ključne besede:visual communication, postmodernism, influences, ornament, decoration, contemporary, tool, modul, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj