izpis_h1_title_alt

Film, ki "mladini dviga kri", ali kaj je ideološkega v praksi poučevanja jezikov
ID Pirih Svetina, Nataša (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (664,23 KB)
MD5: 951F1C59E8EA02BC64A260EBA9EBD07C
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/seminar-sjlk/zborniki-ssjlk/48-ssjlk-2012/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku poskušamo na primeru slovenščine kot drugega in tujega jezika opozoriti na dve možni smeri opazovanja ideološkega v praksi poučevanja jezikov. Prva smer vodi v opazovanje različnih jezikovnopoučevalnih praks, kakor se kažejo skozi učna gradiva, v katerih se jasno zrcalijo raznovrstne jezikoslovne teorije, teorije o učenju (jezika) in poučevanju. Druga smer vodik opazovanju vsebin istih gradiv, ki odražajo vsakokratnega duha časa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot tuji jezik, jezikoslovne teorije, metode poučevanja, jezikovna didaktika, ideologije
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 21-28
PID:20.500.12556/RUL-127724 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6\'243:371.3:316.75
COBISS.SI-ID:49255010 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.06.2021
Število ogledov:1177
Število prenosov:74
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Ideologije v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi : zbornik predavanj
Uredniki:Aleksander Bjelčevič
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2012
ISBN:978-961-237-511-9
COBISS.SI-ID:262248704 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
V prispevku poskuŽamo na primeru slovenŽŽine kot drugega in tujega jezika opozoriti na dve moŽni smeri opazovanja ideoloŽkega v praksi pouŽevanja jezikov. Prva smer vodi v opazovanje razliŽnih jezikovnopouŽevalnih praks, kakor se kaŽejo skozi uŽna gradiva, v katerih se jasno zrcalijo raznovrstne jezikoslovne teorije, teorije o uŽenju (jezika) in pouŽevanju. Druga smer vodik opazovanju vsebin istih gradiv, ki odraŽajo vsakokratnega duha Žasa.V prispevku poskuŽamo na primeru slovenŽŽine kot drugega in tujega jezika

Ključne besede:Slovenian, Slovenian as foreign language, linguistic theories, teaching methods, language didactics, ideologies

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj