izpis_h1_title_alt

Ustvarjalni gib in razvoj socialnih veščin v skupini otrok, starih od 2 do 4 let
ID Lenarčič, Maja (Avtor), ID Geršak, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6716/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Gibanje in igra sta otrokovi primarni potrebi, zato je najbolj ustrezen način za otrokovo učenje prav učenje preko različnih gibalnih iger. Ena od možnosti je učenje s pomočjo ustvarjalnega giba. Ljudje se namreč preko telesa identificiramo, predstavljamo in tudi komuniciramo z drugimi. Dejavnosti s področja ustvarjalnega giba sem skoraj dva meseca redno vključevala v skupino otrok vrtca pri OŠ Janka Kersnika Brdo. V dejavnosti so bili vključeni otroci, stari od 2 do 4 let, saj se ravno v tem starostnem obdobju kažejo največje razlike v socialnih veščinah med otroki. V raziskavi sem preverjala, kako raznovrstne dejavnosti s področja ustvarjalnega giba pripomorejo k razvoju socialnih veščin, ali vplivajo na njihovo samopodobo in kako se vse te spremembe kažejo v splošni klimi skupine. Ugotovila sem, da dejavnosti, ki vključujejo gibanje in spodbujajo otrokovo ustvarjalnost, pozitivno vplivajo na otrokov socialni razvoj, kar pripelje tudi do zmanjšanja konfliktnih situaciji med otroki in izboljšanja splošne klime v oddelku. Raziskava je prispevek k zavedanju, da pri delu z otroki ni potrebno načrtovati in strukturirati vsake otrokove ure, preživete v vrtcu, ampak je pomembno, da ustvarimo ustrezne pogoje za raziskovanje in učenje ter otrokom dovolimo, da so pri svojem učenju ustvarjalni.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ustvarjalni gib
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-127615 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:64518403 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.08.2021
Število ogledov:1287
Število prenosov:167
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creative movement and social skills developement at children aged from 2 to 4 years
Izvleček:
Movement and playing are two child's primary needs. The best way of learning for a preschool child is to learn through different types of games which involve movement. Through our body we identify ourselves, present ourselves and communicate with others. Children age 2 to 4 were included in different activities of creative movement. This is the period in the childhood where we can see the biggest differencies between levels of social developement among children. The survey was made in a kindergarten near Janko Kersnik Brdo primary school. I was focused on how all theese creative movement activities affect social skills developement of children, their self-image and how all that demonstrates itself in the preschool group. I have discovered that activities that involve movement and encourage child's creativity have positive affect on childrens social skills developement which also leads to less conflicts in the group and creates a more pleasant everyday atmosphere. The survey has contribution to an awareness that we do not need to plan and structure every hour children spend in the kindergarten, but it is more important to create an appropriate enviroment for children to explore, create and learn by themselves.

Ključne besede:creative movement

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj