izpis_h1_title_alt

Uvedba managementa odnosov s strankami v podjetju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Lokar, Brigita (Avtor), ID Groznik, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/lokar40.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, zdravilišča, podjetje, Terme Čatež, odnosi s strankami, zadovoljstvo, lojalnost, strategija, modeli
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:V Ljubljani
Založnik:[B. Lokar]
Leto izida:2008
PID:20.500.12556/RUL-12754 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.3
COBISS.SI-ID:17921254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1139
Število prenosov:202
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, tourism, health resorts, enterprises, customer relationship, satisfaction, loyalty, strategy, models

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj