izpis_h1_title_alt

Tradicionalni in/ali postmoderni marketing na primeru glampinga v Sloveniji : diplomsko delo
ID Jerovšek, Monika (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,36 MB)
MD5: FFB5CDA7E00774B5BD65033C4CE9D530

Izvleček
V diplomskem delu se osredotočim na postmoderni marketing doživetij na primeru glampinga v Sloveniji. Marketing doživetij je razmeroma nova usmeritev, ki se uveljavlja ne samo v zahodnem, temveč tudi v nastajajočem gospodarstvu in zagotavlja nasprotje tradicionalnemu. Večina luksuznih dobrin že v svoji osnovi temelji na doživetju, zaradi česar ima luksuzni trg edinstven položaj, da v svoje prakse vpelje pristope in načela marketinga doživetij. Glamping se kot mešanica glamuroznega in kampiranja zdi edinstven format, ki lahko potrošnikom omogoči nepozabno doživetje na prostem z udobnostjo hotela. Cilj raziskovanja je z deskriptivno analizo predstaviti postmoderni marketing in skozi primerjavo s tradicionalnim marketingom ugotoviti, katere priložnosti ponuja luksuzni potrošnji. Z empiričnim delom, ki obsega kvalitativno in kvantitativno analizo, pa raziščem, ali so ponudniki glampinga v Sloveniji vpeljali pristope postmodernega marketinga doživetij ali uporabljajo tradicionalne pristope, natančneje, ali glamping označujejo kot doživetje ali kot storitev. Poleg tega predstavim perspektivo porabnikov glampinga oziroma kako ga opredeljujejo in kaj od njega pričakujejo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Postmoderni marketing, marketing doživetij, luksuz, glamping.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jerovšek]
Leto izida:2021
Št. strani:60 str.
PID:20.500.12556/RUL-126888 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:366(043.2)
COBISS.SI-ID:63288323 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.05.2021
Število ogledov:1104
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Tradicional and/or postmodern marketing in the case of glamping in Slovenia
Izvleček:
In my thesis I focus on postmodern marketing of experiences in the case of glamping in Slovenia. Experience marketing is a relatively new oreintation that is gaining ground not only in western, but also in the emerging economy and offers contrast to traditional marketing. Most luxury goods are already based on experience, which is why the luxury market has a unique position to introduce approaches and principles of experience marketing into its practices. Glamping as a blend of glamorous and camping seems like a unique format that can give consumers an unforgettable outdoor experience with the comfort of a hotel. The aim of the research is to present postmodern marketing through descriptive analysis and, through comparison with traditional marketing determine what opportunities it offers to luxury consumption. In the empirical part of my thesis, which includes qualitative and quantitative analysis, I explore whether glamping providers in Slovenia have introduced approaches of postmodern experience marketing or use traditional, more precisely, is glamping an experience or service they provide. In addition, I present the perspective of glamping consumers, how they define glamping and what they expect from it.

Ključne besede:Postmodern marketing, experience marketing, luxury, glamping.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj