Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Vloga zadovoljstva, zaupanja in vključenosti porabnikov pri doseganju zvestobe hotelom : diplomsko delo
ID
Dolenc, Anamarija
(
Avtor
),
ID
Tuškej Lovšin, Urška
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,13 MB)
MD5: 3552C16E278D4232F10EBEAEBAB2D1EC
Galerija slik
Izvleček
Zasledovanje zvestobe je z leti pri upravljanju znamk pridobilo pomembno vlogo, saj raziskave kažejo, da zvest porabnik znamki prinese večji tržni delež, je pripravljen plačati višjo ceno zaradi zaznane dodane vrednosti, hkrati pa znamko bolj pogosto priporoči in je manj dovzeten za komunikacijska nagovarjanja tekmecev. Vlogo zvestobe porabnikov in dejavnike, ki nanjo vplivajo, so preučili že mnogi avtorji, a je pregled literature pokazal manko študij, ki bi preučile vpliva zadovoljstva, zaupanja in vključenosti na različne dimenzije zvestobe - čustveno in vedenjsko - porabnika. Hkrati je v delu vključenost prvič postavljena ob bok zadovoljstvu in zaupanju, sploh pa v hotelskem sektorju. Empirični del naloge, ki temelji na izvedeni lastni raziskavi na vzorcu 312 enot, je pokazal, da vsi trije proučevani dejavniki pozitivno vplivajo tako na čustveno kot tudi na vedenjsko zvestobo porabnika hotelski znamki. Pomemben doprinos naloge predstavlja ugotovitev, da je med njimi najbolj relevantna prav vključenost porabnika v interakcijo s hotelom, ki ji s pojavom družbenih omrežji in možnosti spletnega vključevanja porabnika, pomembnost le narašča.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
zvestoba porabnika
,
vključenost v znamko
,
hotelska industrija.
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[A. Dolenc]
Leto izida:
2021
Št. strani:
80 str.
PID:
20.500.12556/RUL-126886
UDK:
366:338.488.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
62479363
Datum objave v RUL:
08.05.2021
Število ogledov:
884
Število prenosov:
88
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Achieving consumer loyalty in hotel industry: The effect of satisfaction, trust and engagement
Izvleček:
Pursuing loyalty has gained an important role in the world of marketing. Research shows that a loyal consumer generates a greater market share as they are more willing to pay a higher price due to recognising the added value. They are also more likely to recommend the brand to others and are less likely to succumb to communication incitement coming from rival brands. Loyalty has been studied by various authors, but the literature review has shown a gap in knowledge about the influence of satisfaction, trust and engagement on loyalty within the hotel industry. Simultaneously, I studied the effects of these loyalty antecedents on different dimensions of loyalty. The empirical part of this thesis is based on my 312-participant survey that showed a positive effect on affective and behavioral loyalty by all three mentioned antecedents. Among those, the engagement of the consumer in the hotel experience proved to be the most important, and its relevance will only grow with the rise of social media.
Ključne besede:
consumer loyalty
,
consumer-brand engagement
,
hotel industry.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj