izpis_h1_title_alt

Konceptualni model digitalizacije izobraževanja : primer visokošolskega izobraževanja v lesarstvu v Sloveniji
ID Kropivšek, Jože (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,16 MB)
MD5: 98A6ADD0A419B3BDAD22F50BDEA491F2
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://journals.uni-lj.si/les-wood/article/view/12167 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Razvoj digitalne družbe in sodobnih informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) s sabo prinaša veliko priložnosti za napredek, a tudi številne izzive. Največje probleme predstavlja predvsem pomanjkanje digitalnih veščin in spretnosti. Tudi izobraževalni proces, katerega rezultat so kompetence, prilagojene digitalni dobi, se mora zaradi tega razvoja spremeniti. Digitalizacija izobraževalnega procesa in uporaba sodobnih IKT pri njegovi izvedbi je ena izmed možnih rešitev. Glavni cilj raziskave je bil raziskati dobre prakse in tehnologije za digitalizacijo izobraževalnega procesa in razviti konceptualni model digitalizacije visokošolskega izobraževanja, s poudarkom na visokošolskem izobraževanju v lesarstvu v Sloveniji. Ker je digitalizacija izobraževalnega procesa celovit projekt, ga je treba izvesti na več ravneh s poudarkom na njegovi didaktični, vsebinski, tehnološki in organizacijski plati. V raziskavi smo podrobno preučili tudi stanje digitalizacije visokošolskega izobraževanja lesarstva v Sloveniji. Ugotovili smo, da je stanje razpoložljive IKT in tehnična podpora, kot tudi splošna digitalna pismenost tako študentov kot pedagoških delavcev dobra, vendar je še vedno precej možnosti za izboljšave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:digitalizacija, Industrija 4.0, e-izobraževanje, visokošolsko izobraževanje, testiranje tipa proizvodaIT, lesarstvo, didaktika, Slovenija
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2018
Št. strani:Str. 63-74
Številčenje:Letn. 67, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-126668 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*945.3:37.018.43:004
ISSN pri članku:0024-1067
COBISS.SI-ID:2994057 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.04.2021
Število ogledov:1938
Število prenosov:100
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Les
Skrajšan naslov:Les
Založnik:Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze
ISSN:0024-1067
COBISS.SI-ID:13940224 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:30.04.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Conceptual model of digitalization of education : the example of higher education in the wood sector in Slovenia
Izvleček:
The development of digital society and Information and Communication Technologies (ICT) brings many opportunities for progress, but is also very challenging. The main problem is a big gap in digital competences. In addition, the educational process, the results of which are competences adapted to digital era, needs to be adapted and changed because of this development. Digitalization of the educational process and the use of modern ICT in its implementation is one of the possible solutions to this problem. The goal of the research is to examine the best practices and technologies for digitalization of education and to develop a conceptual model for the digitalization of higher education with emphasis on higher education in the wood sector in Slovenia. Since digitalization of the educational process is a comprehensive project, it needs to be carried out at several levels with emphasis on the didactic, content, technological and organizational aspects. The state of digitalization of higher education in wood technology in Slovenia was studied in detail. The available ICT and technical support, as well as general digital literacy of both students and educators, are considered to be good, although there is still a lot to be improved.

Ključne besede:digitalization, Industry 4.0, e-learning, higher education, ICT, wood industry, didactics, Slovenia

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P4-0015
Naslov:Les in lignocelulozni kompoziti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj