izpis_h1_title_alt

Ptičja hišica za strpno Ljubljano: pilotni projekt vključevanja otrok iz Azilnega doma Vič v lokalno skupnost
ID Gamberger, Jan (Avtor), ID Razpotnik, Špela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6687/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Magistrsko delo se osredotoča na pilotni projekt kreativnih delavnic z imenom Ptičja hišica za strpno Ljubljano, ki je bil prvotno namenjen povezovanju otrok iz Azilnega doma Vič s sovrstniki iz različnih ljubljanskih šol, vendar se je razširil tudi na področje raziskovanja in predstavitev vpliva azilnega doma na življenje prosilcev za azil, zlasti mladoletnih prosilcev s spremstvom (starši), ki so bili v primerjavi z mladoletnimi prosilci brez spremstva doslej v raziskovalnem smislu velikokrat spregledani. V teoretičnem delu so opisane temeljne značilnosti totalnih ustanov in Azilni dom Vič kot primer totalne institucije. Magistrsko delo predstavi dejavnike, ki so spodbudili nastajanje centraliziranih ustanov azilnih domov in vplive le-teh na kakovost bivanja prosilcev za mednarodno zaščito, pri čemer se osredotoči na bivanje in vključevanje v lokalno skupnost otrok in družin v azilnih domovih po Evropi in Sloveniji. Predstavljena sta tudi pedagoški pristop doživljajske pedagogike in poskus uvajanja le-te med skupinama otrok iz Azilnega doma Vič in njihovimi sovrstniki iz lokalne skupnosti. V empiričnem delu so dodani pogledi posameznikov, ki pomembno oblikujejo začasno bivanje otrok v azilnem domu. Mednje spadajo socialna delavka Azilnega doma Vič, člani nevladnih organizacij, ki delujejo neposredno z otroki prosilci za azil in vodstvo Osnovne šole Livada, ki jo obiskujejo otroci iz azilnega doma. Poleg poteka delavnic pilotnega projekta Ptičja hišica za strpno Ljubljano so opisani tudi pogledi snovalcev in udeležencev projekta o pomenu samega projekta in vključevanja ranljivih skupin v lokalno skupnost.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:begunci
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-126465 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:60646147 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.05.2021
Število ogledov:903
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A bird house for a tolerant Ljubljana: a pilot project for the integration of children residing in Asylum home Vič into the local community
Izvleček:
The master's thesis focuses on a pilot project of creative workshops called Birdhouse for Tolerant Ljubljana, which was originally intended to connect children from the Vič Asylum Home with peers from various Ljubljana schools, but has also expanded to the field of research and presentation of the impact of the Asylum Home on asylum seekers’ lives, especially minor applicants (accompanied by parents), who have so far been often overlooked in research terms compared to unaccompanied minor applicants. In the theoretical part, the basic characteristics of total institutions and the Vič Asylum Home as an example of a total institution are described. In the master's thesis, we aim to present the factors that stimulated the creation of centralized asylum institutions and their effects on the quality of life of applicants for international protection, focusing on the stay and integration into the local community of children and families in asylums in Europe and Slovenia. The pedagogical approach of experiential education and the attempt to introduce it between groups of children from the Asylum Home Vič and their peers from the local community are also presented. In the empirical part, the views of individuals that significantly shape the temporary stay of children in the asylum home are given. These include a social worker from the Vič Asylum Home, members of non-governmental organizations, that work directly with asylum seeking children, and the management of the Livada Primary School, which is attended by children from the Asylum Home. In addition to the workshops of the pilot project Birdhouse for Tolerant Ljubljana, the views of the project planners and participants on the importance of the project itself and the inclusion of vulnerable groups in the local community are also described.

Ključne besede:refugees

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj