izpis_h1_title_alt

Vpliv interneta na trženje v glasbeni industriji : diplomsko delo
ID Cerar, Peter (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/cerar3231.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, zabavna industrija, strategija trženja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Cerar]
Leto izida:2008
Št. strani:42 str., 28 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17785318 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1438
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, information technology, Internet, electronic marketing, entertainment industry, marketing strategy, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj