Details

Razvoj metodologije za nadzor gozdov na sestojni, krajinski in regionalni ravni
ID Hladnik, David (Author), ID Pirnat, Janez (Author)

.pdfPDF - Presentation file, Download (58,90 MB)
MD5: 9CCC568D5A73C94596DBCB45D7A2D398

Language:Slovenian
Keywords:gozdarstvo, prostorsko planiranje, urbanistično načrtovnaje, Slovenija, krajinska zgradba
Work type:Scientific work
Typology:2.12 - Final Research Report
Organization:BF - Biotechnical Faculty
Publication status:Published
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire
Year:2005
Number of pages:Loč. pag.
PID:20.500.12556/RUL-126140 This link opens in a new window
UDC:630*911
COBISS.SI-ID:1714598 This link opens in a new window
Publication date in RUL:13.04.2021
Views:925
Downloads:97
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
HLADNIK, David and PIRNAT, Janez, 2005, Razvoj metodologije za nadzor gozdov na sestojni, krajinski in regionalni ravni [online]. Final Research Report. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire. [Accessed 31 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=126140
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:zaključno poročilo o rezultatih raziskovalnega projekta številka V4-0433-01

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Oblikovanje in izdelava embalaže za nakit Katja Koselj Jewellery
  2. Oblikovanje in izdelava embalaže za pripravo sladice
  3. Razvoj ekološke darilne embalaže za naravno kozmetiko
  4. Ekološko oblikovana embalaža za naravno kozmetiko
  5. Oblikovanje in izdelava grafičnih izdelkov z repelentnimi lastnostmi
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Razvoj in uporaba prodajne embalaže za naravne kozmetične izdelke
  2. Oblikovanje in izdelava variabilne sesalne cevi za dirkalnik Formula Student
  3. Vpliv barv embalaže na zaznavanje izdelka
  4. Embalaža kot pomemben komunikacijski medij podjetja. Prenova embalaže za izdelke podjetja Bioles Horizont
  5. Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika

Back