Podrobno

Nature-based forestry in Central Europe : alternatives to industrial forestry and strict preservation
ID Diaci, Jurij (Urednik)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (83,33 MB)
MD5: 6869A899C536B38742DF18D34539AE65

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire, = Biotechnical Faculty, Department of Forestry and Renewable Forest Resources
Leto izida:2006
Št. strani:IX, 167 str.
PID:20.500.12556/RUL-125918 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*907(4-014)
ISBN:961-6020-43-9
COBISS.SI-ID:229659904 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.04.2021
Število ogledov:1081
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DIACI, Jurij (ur.), 2006, Nature-based forestry in Central Europe : alternatives to industrial forestry and strict preservation [na spletu]. Znanstvena monografija. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire, = Biotechnical Faculty, Department of Forestry and Renewable Forest Resources. [Dostopano 29 marec 2025]. ISBN 961-6020-43-9. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=125918
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Razvoj kakovosti predšolskega varstva v Občini Izola
  2. Organizacija in financiranje predšolske vzgoje v Občini Ivančna Gorica
  3. Vključenost otrok v predšolsko vzgojo v Sloveniji in Evropski uniji
  4. Kakovost v edukativno-izobraževalnem procesu (audit kultura)
  5. Predšolska vzgoja v Sloveniji ter javni in zasebni vrtci v Mestni občini Ljubljana
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Prenova osnovnošolskega programa (uvedba 9-letke)
  2. Razvoj osnovne šole Bistrica ob Sotli
  3. Stres zaposlenih, pomembna določnica kakovostnega delovanja organizacije
  4. Uvajanje devetletke v osnovne šole na Koroškem in problem kadrov
  5. Merjenje ugleda srednjih šol

Nazaj