Podrobno

Gozdnogospodarsko načrtovanje v sonaravnem ravnanju z gozdovi
ID Gašperšič, Franc (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (191,42 MB)
MD5: C54C13D3A402225483DB006DFF2D7CB6

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gozdarstvo, gozdovi, gozdno gospodarstvo, gospodarjenje z gozdovi, planiranje, trajnostni razvoj, priročniki
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Tipologija:2.03 - Univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo
Leto izida:1995
Št. strani:403 str.
PID:20.500.12556/RUL-125797 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*62
ISBN:961-6020-10-2
COBISS.SI-ID:55676416 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.04.2021
Število ogledov:2716
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GAŠPERŠIČ, Franc, 1995, Gozdnogospodarsko načrtovanje v sonaravnem ravnanju z gozdovi [na spletu]. Univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo. [Dostopano 1 april 2025]. ISBN 961-6020-10-2. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=125797
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uporaba genetskih algoritmov za učenje inteligentnih agentov v računalniških igrah
  2. Vidiki odrešenja v računalniških igrah
  3. Genetski pristop k strateškim igram
  4. Vodenje psa ovčarja z uporabo umetne inteligence
  5. Razvoj inteligentnih agentov za trgovanje s kriptovalutami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Razporejanje proizvodnje z metodami strojnega učenja
  2. Okrepitveno učenje agentov za igranje iger v pogonu Unity
  3. Implementacija računalniškega šaha
  4. Algoritmi zaznavanja trkov v računalniških igrah
  5. Strojno učenje iz interakcije

Nazaj