izpis_h1_title_alt

Določitev verjetnostnih porazdelitev časovnih razmakov med vozili za prometno modeliranje nesemaforiziranih in krožnih križišč v slovenskem prostoru : magistrsko delo
ID Matos, Matej (Avtor), ID Maher, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Marsetič, Rok (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,80 MB)
MD5: 6877B327A74C8076F876EA368EABC959

Izvleček
Nesemaforizirana križišča so najpogostejša oblika križišč. Četudi so njihove pretočnosti morda manjše od ostalih vrst križišč, igrajo pomembno vlogo v prometni mreži. Magistrska naloga obravnava sprejemljive razmake v nesemaforiziranih ter krožnih križišč. Za dimenzioniranje nesemaforiziranih križišč in krožnih križišč se uporabljajo modeli sprejemljivega razmaka. Glavna parametra teh modelov sta kritični razmak (tc) in čas sledenja (tf). Kapacitetni izračuni po teoriji sprejemljivega razmaka so narejeni po metodlogiji HCM, ki jo priznava in predpisuje tudi Direkcija RS za infrastrukturo za semaforizirana in nesemaforizirana križišča in je določena s Pravilnikom o projektiranju cest (Ur.l. RS, št. 91/2005, Ur.l. RS, št. 26/2006, 109/2010-ZCes-1) ter Pravilnikom o cestnih priključkih na javne ceste (Ur.l. RS, št. 86/2010, Ur.l. RS, št. 109/2010-ZCes-1). Slednja podaja vrednosti kritičnih razmakov in časov sledenja, kateri niso nujno reprezentativni za slovenski prostor. Cilj magistrske naloge je določitev kritičnih razmakov in časov sledenja za slovenski prostor. Za pridobitev časovnih razmakov ter časov sledenja iz video posnetkov križišč se koristijo usluge češkega podjetja RCE systems s.r.o. in njihovim produktom v oblaku DataFromSky TrafficSurvey. Čas sledenja neposredno izmeri programsko orodje medtem, ko kritični razmak določimo po eni izmed številnih statističnih metod. Izmerjene vrednosti parametrov tc in tf v slovenskem prostoru so nato primerjane s kapacitetnimi analizami različnih modelov v programskem orodju SIDRA INTERSECTION 9.0.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sprejemljiv časovni razmak, kritični razmak, čas sledenja, nesemaforizirana križišča, krožna križišča, DataFromSky Viewer, SIDRA INTERSECTION 9.0
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Matos]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-125622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.2:656.11(497.4)(043.3)
COBISS.SI-ID:68527107 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.03.2021
Število ogledov:1164
Število prenosov:228
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Determination of probabilistic distributions of time headways between vehicles for traffic modeling of unsignalized intersections and roundabouts in Slovenia : master thesis
Izvleček:
Unsignalized intersections are the most common form of intersections. Although their capacities are usually lower than other types of intersections, they have an important role in the transport network. The article deals with gap acceptance parameters at unsignalized intersections and roundabouts. Gap acceptance models are used for analyzing unsignalized intersections and roundabouts. The main parameters of these models are the critical gap (tc) and follow-up time (tf). Capacity analysis are done according to the HCM methodology, which is also recognized and prescribed by the Slovenian Infrastructure Agency for signalized and unsignalized intersections and determined by the Pravilnik o projektiranju cest (Ur.l. RS, št. 91/2005, Ur.l. RS, št. 26/2006, 109/2010-ZCes-1) and Pravilnik o cestnih priključkih na javne ceste (Ur.l. RS, št. 86/2010, Ur.l. RS, št. 109/2010-ZCes-1). They give values of critical gaps and follow-up times, which are not necessarily representative for Slovenian drivers. The goal is to determine critical gaps and follow-up times for drivers in Slovenia. Services from RCE systems s.r.o. and their cloud product DataFromSky TrafficSurvey are used to obtain gap times and follow-up times from recorded videos of intersections. Follow-up times are measured directly by the software, while the critical gap is determined by one of many statistical methods. The obtained results for Slovenian drivers are then compared with the capacity analyzes of various models used with the micro-analytical software SIDRA INTERSECTION 9.0.

Ključne besede:gap acceptance, critical gap, follow-up time, unsignalized intersections, roundabouts, DataFromSky Viewer, SIDRA INTERSECTION 9.0

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj