izpis_h1_title_alt

Razvoj blagovne znamke M SORA : magistrsko delo
ID Rupnik, Jerneja (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rupnik3510.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, pohištvena industrija, industrijsko podjetje, M Sora, blagovne znamke, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Rupnik]
Leto izida:2008
Št. strani:85 str., 11 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12555 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17698278 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2016
Število prenosov:280
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, furniture industry, industrial enterprises, M Sora, trademarks, consumer, satisfaction, loyalty, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj