izpis_h1_title_alt

Vpliv trženjskega komuniciranja na stališča do blagovnih znamk pri nizki vpletenosti v nakup : diplomsko delo
ID Karmelić, Igor (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/karmelic3193.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, image, nakup, psihologija potrošnika, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Karmelić]
Leto izida:2008
Št. strani:43 str., 15 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12552 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17686502 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:889
Število prenosov:146
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, trademarks, image, purchasing, consumer psychology, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj