Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Izdelava prototipa mobilnega uporabniškega vmesnika sistema Atlas WMS
ID
ŠIRCA, MIHA
(
Avtor
),
ID
Zaletelj, Janez
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(9,18 MB)
MD5: C2E297624A5946865B12B066741C3EDD
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu predstavljam proces izdelave uporabniškega vmesnika in uporabniške izkušnje za mobilni del sistema za vodenje skladišč Atlas WMS. Predstavil bom ključne procese izdelave uporabniške izkušnje, ki sem jih vzel za osnovo pri nadaljnjem delu. Na začetku sem analiziral uporabniški vmesnik Atlas WMS 4. generacije in njegove pomanjkljivosti. Po analizi in izluščenju potrebnega sem določil nove zahteve uporabniškega vmesnika. Ko sem zapisal nove zahteve za uporabniški vmesnik, sem začel z izdelavo oblikovalskega sistema in pripadajočih komponent. Na koncu procesa sem naredil prototip enega od logističnih procesov, ki jih podpirata Atlas WMS in dokumentacijo za uporabo komponent. Komponente starega in novega sistema bom primerjal, opisal razlike s prednostmi in slabostmi ter izpostavil kompromise, ki sem jih moral sprejeti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
uporabniška izkušnja
,
uporabniški vmesnik
,
mobilna aplikacija
,
sistem za upravljanje skladišča
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-125499
Datum objave v RUL:
19.03.2021
Število ogledov:
1536
Število prenosov:
119
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Prototyping of mobile user interface of Atlas WMS system
Izvleček:
In this thesis I will present a process of making user interface and user experience for mobile part of warehouse management system Atlas WMS. I will present crucial processes of designing user experience which I used as basis for further work. At first I analyzed user interface in Atlas WMS generation 4 and its shortcomings. After analysis and extract of all important functionalities I determined new requirements for user interface. After requirements were written I started making design system with its belonging components. At the end of process I created prototype for one logistic process which is supported by Atlas WMS and documentation for usage of components. I will compare components of old and new system, describe differences with their pros and cons and point out the compromises that had to be made.
Ključne besede:
user experience
,
user interface
,
mobile application
,
warehouse management system
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj