izpis_h1_title_alt

Intervju s profesorico dr. Sue Dale Tunnicliffe
ID Torkar, Gregor (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/6651/ This link opens in a new window

Abstract
Profesorico dr. Sue Dale Tunnicliffe je težko na kratko opisati. Kot učiteljica in raziskovalka si je v polstoletni poklicni karieri nabrala veliko znanja in izkušenj. Diplomirala je iz zoologije na Univerzi v Londonu in se kasneje usmerila na področje naravoslovnega izobraževanja, iz česar je na King's College v Londonu tudi doktorirala. Poučevala je otroke vseh starosti, tudi predšolske otroke. Ustanovila in vodila je strokovno skupino za začetno naravoslovje in tehniko. Vodila je tudi izobraževanja v Zoološkem društvu v Londonu. Kratek čas je kot svetovalka delovala na BBC-ju. Predavala je na Univerzi v Londonu, Cambridgeu in Winchesterju. Leta 2016 je prejela NSTA-jevo nagrado Faraday za komunikacijo znanosti. Objavila je veliko knjig in člankov. Naj izpostavim samo nekaj naslovov knjig za delo s predšolskimi otroki in učenci: Zoo Talk (2012) in Talking and doing science in the early years (2013), Natural History Dioramas: history, construction and educational role (2014), Starting Inquiry Based Science in the Early Years (2015) in Emerging Biology in the Early Years (2020). Profesorica je tudi pomočnica glavnega urednika revije Journal of Biology Education in članica Royal Society of Biology.

Language:Slovenian
Keywords:intervju
Work type:Article
Typology:1.22 - Interview
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2021
Number of pages:18-19
Numbering:25
PID:20.500.12556/RUL-125486 This link opens in a new window
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:55640835 This link opens in a new window
Publication date in RUL:22.03.2021
Views:583
Downloads:122
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:biography

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back