Opomba: | NASLOV: Primerjava deskriptivnih pisnih nalog v učbenikih na ravni A2 za angleščino in italijanščino kot tuja jezika / IZVLEČEK: V magistrskem delu je predstavljena primerjava deskriptivnih pisnih nalog v učbenikih za angleščino in italijanščino kot tuja jezika na ravni A2 po lestvici SEJO. Teoretični del obravnava pisanje na splošno in tudi na področju učenja in poučevanja tujih jezikov, predvsem kar zadeva žanr, register, vrste besedil, kohezijo in koherenco. Temeljito je predstavljen tudi koncept odranja (scaffolding) in opornih točk pri pisanju, poleg pisnih nalog in gradiv pa tudi sam postopek pisanja. Empirični del magistrskega dela je sestavljen iz kvalitativne raziskave, ki obravnava dve raziskovalni vprašanji: (1) Ali so pisne naloge v učbenikih za angleščino kot tuji jezik bolj izčrpne od tistih v učbenikih za italijanščino kot tuji jezik? (2) Če je odgovor pritrdilen, ali je možno izboljšati pisne naloge v učbenikih za italijanščino kot tuji jezik na podlagi nalog v učbenikih za angleščino kot tuji jezik? Empirični del vključuje poleg tega tudi nekaj primerov deskriptivnih pisnih nalog v italijanščini sestavljenih na podlagi rezultatov te raziskave. |
---|