Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Why this book and how to use it
ID
Kocijančič Pokorn, Nike
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(236,47 KB)
MD5: 09BD8B712452981D48888A0DD72A6A10
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://e-knjige.ff.uni-lj.si/znanstvena-zalozba/catalog/book/252
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
interpreting teachers
,
intercultural mediation teachers
,
teacher profile
,
competences
Tipologija:
1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2020
Št. strani:
Str. 6-16
PID:
20.500.12556/RUL-125121
UDK:
81\'253:37.011.3-051
COBISS.SI-ID:
48613123
Datum objave v RUL:
04.03.2021
Število ogledov:
1099
Število prenosov:
123
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del monografije
Naslov:
Teacher education for community interpreting and intercultural mediation : selected chapters
Uredniki:
Nike Kocijančič-Pokorn, Maurizio Viezzi, Tatjana Radanović Felberg
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Znanstvena založba Filozofske fakultete, = Ljubljana University Press, Faculty of Arts, Nacionalni inštitut za javno zdravje, = National Institute of Public Health
Leto izida:
2020
ISBN:
978-961-06-0403-7
COBISS.SI-ID:
39227139
Licence
Licenca:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:
04.03.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
učitelji tolmačenja
,
učitelji medkulturne mediacije
,
profil učitelja
,
kompetence
Projekti
Financer:
EC - European Commission
Program financ.:
Erasmus+
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj