Podrobno

Teacher education for community interpreting and intercultural mediation : selected chapters
ID Kocijančič Pokorn, Nike (Urednik), ID Viezzi, Maurizio (Urednik), ID Radanović Felberg, Tatjana (Urednik), et al.

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,04 MB)
MD5: 3DB86083F0A6FD3060471282146C9555
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://e-knjige.ff.uni-lj.si/znanstvena-zalozba/catalog/book/252 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:community interpreting, intercultural mediation, community interpreter education, intercultural mediator education, migrants education
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete, = Ljubljana University Press, Faculty of Arts, Nacionalni inštitut za javno zdravje, = National institute of Public Health
Leto izida:2020
Št. strani:284 str.
PID:20.500.12556/RUL-125090 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81\'253:37.011.3-051(082)
ISBN:978-961-06-0402-0
URN:URN:NBN:SI:DOC-ZHXU2EXY
COBISS.SI-ID:39104003 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.03.2021
Število ogledov:1891
Število prenosov:154
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOCIJANČIČ POKORN, Nike, VIEZZI, Maurizio in RADANOVIĆ FELBERG, Tatjana (ur.), 2020, Teacher education for community interpreting and intercultural mediation : selected chapters [na spletu]. Znanstvena monografija. Ljubljana : Znanstvena založba Filozofske fakultete, = Ljubljana University Press, Faculty of Arts, Nacionalni inštitut za javno zdravje, = National institute of Public Health. [Dostopano 15 april 2025]. ISBN 978-961-06-0402-0. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=125090
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:04.03.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:skupnostno tolmačenje, medkulturna mediacija, izobraževanje skupnostnih tolmačev, izobraževanje medkulturnih mediatorjev, izobraževanje migrantov, zborniki

Projekti

Financer:EC - European Commission
Program financ.:Erasmus+

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Projekt z Raspberry Pi za zgodnje učenje programiranja
  2. Zgodnje učenje programiranja
  3. Učenje programiranja z uporabo LEGO WeDo
  4. Učenje programiranja z okoljem Scratch
  5. Učne aktivnosti za zgodnje učenje programiranja v okviru delavnice V vesolje s ScratchJr
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učenje programiranja s pomočjo programa Blockly
  2. Uporaba okolja Tynker v zgodnjem poučevanju programiranja
  3. Spletni učbenik za učenje programiranja z jezikom JavaScript
  4. Inovativno učenje programiranja s pomočjo spletnih platform
  5. Izdelava E - dokumentov s programskim jezikom Latex

Nazaj