izpis_h1_title_alt

Vpliv ambienta v produktni fotografiji
ID Radosavac, Sergej (Avtor), ID Javoršek, Dejana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Ahtik, Jure (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,44 MB)
MD5: E6DC1E56DEDA1685A641CFB6BBB84DA2

Izvleček
Dandanes se vse več ljudi poslužuje spletnega nakupovanja, kjer vsa prodaja poteka zgolj na osnovi fotografij, ki jih prodajalci prikažejo na njihovem spletni mestu/oglasu/trgovini itd. Od vsakega prodajalca posebej je odvisno, kako bo predstavil svoj izdelek. Po članku iz spletnega mesta Expert Photography naj bi se 99 odstotkov nakupov zgodilo zaradi čustvene reakcije in cilj vsakega prodajalca je, da to sproži v samem kupcu. Vsaka fotografija, ki predstavlja določen izdelek, mora biti premišljena. V diplomskem delu bomo opisali ter razčlenili produktno fotografijo. Pod drobnogled pa bomo vzeli še t. i. »flat-lay« fotografijo, ki je dandanes vse bolj popularna med bolj ali manj profesionalnimi fotografi. Govorili bomo tudi o fotografiji ur, ki smo jo sami uporabili pri izdelavi eksperimenta. Z izdelanimi fotografijami smo ure prikazali v njihovem najbolj in najmanj ustreznem ambientu. Strinjanje ali nestrinjanje anketirancev smo predstavili v rezultatih. Spol in starost udeležencev nista vplivala na rezultate ankete, s katerimi smo dosegli naša pričakovanja. Na najvišjih mestih so namreč pristale kombinacije ur in ambientov, ki so se stilsko ujemali med seboj (npr. športna ura v športnem ambientu).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:studio, produktna fotografija, ura, »flat-lay«, ambient, ozadje, osvetlitev
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-124768 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.02.2021
Število ogledov:894
Število prenosov:155
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of ambient in product photography
Izvleček:
Nowadays more and more people are using online shopping, where all the sales are based on photos that the sellers show on their web sites/ads/stores, etc. It depends on each retailer how they want to present their products. According to an article from the Expert Photography website, ninety-nine percent of all purchases happen because of a customer’s emotional reaction, and the goal of every seller is to trigger that reaction in a customer. Each photo that represents a specific product needs to be thought out. In the thesis we will describe and break down the process of product photography. We will also take the »flat-lay« photography under the microscope, which is nowadays increasing in popularity and used among more or less professional photographers. We will also talk about the photography of the watches, which we used in the experiment. With the photographs taken, we showed the watches in their most and least appropriate ambience. The agreement or disagreement of the respondents was presented in the results. The gender and age did not affect the results of the survey, with which we met our expectations. In fact, the combinations with the matching watch and ambience styles reached the highest scores (e.g. a sports watch in an ambience of a sport).

Ključne besede:studio, product photography, watch, »flat-lay«, ambience, background, lighting

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj