izpis_h1_title_alt

The impact of content shared by Internet celebrities on travel intentions of Chinese millennials : master thesis
ID Li, Yangjiaji (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/li3906-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:China, tourism, travel, youth, consumer behaviour, social networks, marketing, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Y. Li]
Leto izida:2020
Št. strani:59, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-124662 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:43790595 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:872
Število prenosov:43
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza vpliva vsebin, ustvarjenih s strani spletnih zvezdnikov na potovalne namene kitajskih milenijcev
Ključne besede:Kitajska, turizem, potovanja, mladina, vedenje potrošnikov, družbena omrežja, trženje, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj