izpis_h1_title_alt

Making brands matter to generation Z : master thesis
ID Ajduković, Vladimira (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ajdukovic3846-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, marketing mix, brands, age, generation gap, social networks, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Ajduković]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 59, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-124634 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:41377027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:962
Število prenosov:53
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Krepiti pomembnost blagovnih znamk za generacijo Z
Ključne besede:trženje, strategija tržanja, marketing mix, blagovne znamke, starost, medgeneracijske razlike, družbena omrežja, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj