izpis_h1_title_alt

Social media vs. traditional marketing influence on the company's marketing performance : a case of an international bus company
ID Vasilevska, Gorica (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vasilevska3538-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, social networks, business efficiency, measurements, comparisons
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Vasilevska]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 54, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-124622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25383910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:1512
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Primerjava vpliva družbenih medijev in tradicionalnega trženja na trženjsko uspešnost podjetja: primer mednarodnega avtobusnega prevoznika
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, družbena omrežja, uspešnost poslovanja, meritve, komparacije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj