izpis_h1_title_alt

Izzivi oblikovanja dela ob vzpostavitvi klicnega centra v banki : magistrsko delo
ID Mušić, Nina (Avtor), ID Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/music3519-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:delo, delovno mesto, vodenje, komuniciranje, delovna uspešnost, plače, nagrajevanje, case study, bančništvo, klicni center
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Mušić]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 64, 71 str.
PID:20.500.12556/RUL-124617 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.103
COBISS.SI-ID:25336550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:619
Število prenosov:52
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Job design challenges in establishing a call centre in a bank
Ključne besede:work, job, leadership, communications, labour efficiency, salaries, remuneration, case study, banking, call centre

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj