izpis_h1_title_alt

The phenomenon of programmatic advertising and audience targeting : master's thesis
ID Lenček, Neli (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lencek3422-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, goal, market, consumer, comparative advantages, research, data, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Lenček]
Leto izida:2019
Št. strani:VI, 58, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-124614 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:25164774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:796
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Fenomen programatičnega oglaševanja in ciljanja uporabnikov
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, cilj, trg, potrošnik, primerjalne prednosti, raziskave, podatki, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj