izpis_h1_title_alt

Razvoj trženjske strategije Košarkarskega kluba Olimpija : diplomsko delo
ID Okoren, Uroš (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/okoren3134.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:neprofitne organizacije, društva, šport, trženje, strategija trženja, blagovne znamke, cilj, kontrola
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Okoren]
Leto izida:2007
Št. strani:II, 54 str.
PID:20.500.12556/RUL-12448 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17576934 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1234
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:non-profit organizations, societies, sports, marketing, marketing strategy, trademarks, goal, control

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj