Podrobno

Izdelava vsebin za oglaševalsko kampanjo na socialnih omrežjih za podjetje QIQO
ID Volkova, Anna (Avtor), ID Starešinič, Marica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,53 MB)
MD5: 3356A8E32D140E57280165E570A21EB5

Izvleček
Družbena omrežja so velik del našega življenja. Z oglaševanjem na družbenih omrežjih lahko podjetja dosežejo velik uspeh, saj imajo dostop k širokemu občinstvu in neposrednemu komuniciranju s kupci z manj stroški kot pri tradicionalnem oglaševanju. Oglaševanje na družbenih omrežjih kljub temu zahteva nekaj truda, saj je treba za najboljše rezultate razviti oglaševalsko strategijo in izdelati kakovostne oglase. Belgijsko podjetje QIQO izdeluje vroč energijski napitek, ki ga prodajajo predvsem preko spleta. Cilj diplomske naloge je izdelava foto in video vsebin za oglaševalsko kampanjo na družbenih omrežjih za podjetje QIQO. Oglasi so izdelani na podlagi oglaševalske strategije, ki smo jo razvili v podjetju. V teoretičnem delu sta predstavljena razvoj in zgodovina družbenih omrežij ter prednosti oglaševanja na njih. V eksperimentalnem delu je predstavljena izdelava oglasov, kar zajema predvsem načrtovanje, snemanje ter urejanje vsebin. Poleg tega se je izvedla tudi analiza uspešnosti izdelanih oglasov, in sicer s pomočjo anketnega vprašalnika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-124347 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.01.2021
Število ogledov:2012
Število prenosov:152
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VOLKOVA, Anna, 2021, Izdelava vsebin za oglaševalsko kampanjo na socialnih omrežjih za podjetje QIQO [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=124347
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social Media Advertising Campaign for QIQO
Izvleček:
Social media is a big part of our everyday life. Social media advertising can lead to success for many companies, as it offers access to a large audience and direct communication with buyers for less cost than traditional methods of advertising. Nonetheless, social media advertising requires some effort, as an advertising strategy and well-produced content needs to be made for the best results. Belgian company QIQO sells a hot energy drink, primarily through eCommerce. The goal of the diploma thesis is to create photo and video content for QIQO’s social media advertising campaign. The ads are created based on the advertising strategy developed in the company. The theoretical part shows the history and the development of social media and the benefits of social media advertising. The experimental part describes the development and creation of the ad content, from planning to shooting and editing. The effectiveness of the finished product is analysed with a survey.

Ključne besede:advertising, digital advertising, social media, Facebook, Instagram

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Mali osmerozobi smrekov lubadar (Ips Amitinus, Col.:Scolytidae) v krajevni enoti Dravograd v letu 2005
  2. Smrekovi podlubniki (Coleoptera: Scolytidae) v Gozdnogospodarski enoti Medvode v letu 2004
  3. Vpliv nekaterih ekoloških in sestojnih dejavnikov na smrekove podlubnike (Coleoptera:Scolytidae) v revirju Javorje, območna enota Kranj
  4. Obnova gozda po gradaciji velikega smrekovega lubadarja (Ips typhographus) v GGE Vrbovrec
  5. RITY - a phenology model of Ips typographus as a tool for optimization of its monitoring
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Rešitve SAP v svetu športa
  2. Model sprejemanja celovitih informacijskih rešitev (ERPAM) po njihovi uvedbi s strani uporabnikov
  3. Celovite informacijske rešitve na podlagi Microsoft Dynamics NAV
  4. Primerjava pristopov k izbiri rešitve ERP
  5. Integracija celovitih informacijskih rešitev in sistemov upravljanja proizvodnih procesov

Nazaj