izpis_h1_title_alt

Poznanost blagovnih znamk in dejavniki odločitev pri nakupu začimbne paprike : diplomsko delo, visokošolski strokovni študij
ID Polanec, Andrej (Avtor), ID Pohar, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Salobir, Janez (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (638,40 KB)
MD5: 44C41E09924F3AEC07D7123416B1CEAA

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:živila, začimbna paprika, blagovne znamke, priklic, nakup, potrošniki, ankete, Slovenija, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Polanec]
Leto izida:2016
Št. strani:VII, 27 f., [1] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-123957 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:641(043.2)
COBISS.SI-ID:3808136 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.12.2020
Število ogledov:896
Število prenosov:69
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Recognition of brands and decision factors when purchasing paprika spice : graduation thesis, higher professional studies

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj