izpis_h1_title_alt

Social media marketing activities and source credibility influence on brand awareness and brand loyalty : master's thesis
ID Džambić Branković, Amna (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dzambic_brankovic3822-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brands, consumer, loyalty, social media, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Džambić Branković]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 50, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-122886 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:29992963 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1013
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Tržne dejavnosti na družbenih omrežjih in verodostojnost virov, ki vplivajo na prepoznavnost blagovne znamke in zvestobo blagovni znamki
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, potrošnik, lojalnost, družbeni mediji, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj