izpis_h1_title_alt

Vpliv nosljivih naprav na personalizacijo trženjskega spleta profesionalnih športnih ekip : magistrsko delo
ID Koprivec, Alen (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/koprivec3727-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, tehnologija, šport, mediji, informacije, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Koprivec]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 77, 34 str.
PID:20.500.12556/RUL-122809 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25567462 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:755
Število prenosov:65
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of wearables on personalising the marketing mix of professional sports teams
Ključne besede:marketing, electronic marketing, technology, sports, media, information, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj