izpis_h1_title_alt

Vpliv spremembe embalaže na zaznavanje blagovne znamke Teekanne in nakupno odločanje : magistrsko delo
ID Homan, Eva (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/homan3818-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, embalaža, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, case study, Teekanne
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Homan]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 89 str.
PID:20.500.12556/RUL-122767 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:23953155 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:843
Število prenosov:104
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of packaging change on the brand perception and purchase decision for the Teekanne brand
Ključne besede:marketing, business communication, packaging, brands, consumer behaviour, purchasing, decision making, case study, Teekanne

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj