izpis_h1_title_alt

Nostalgija v TV oglasih in porabnikovo nakupno odločanje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Oranič, Tanja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/oranic1132.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, oglaševanje, oglas, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Oranič]
Leto izida:2020
Št. strani:I, 25, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-122748 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:23433219 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1459
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Nostalgia in TV ads and consumer buying decision making
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, advertising, advertisement, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj