izpis_h1_title_alt

Digitalno trženje v športnih organizacijah : magistrsko delo
ID Štesl, Nastasja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stesl3860-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, elektronska pošta, strategija, šport, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Štesl]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 65, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-122730 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23054083 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:691
Število prenosov:83
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital marketing in sports organizations
Ključne besede:marketing, electronic marketing, electronic mail, strategy, sports, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj