izpis_h1_title_alt

Možnosti za interno merjenje vrednosti kapitala tržnih znamk v podjetjih : magistrsko delo
ID Lukančič, Mojca (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/delamag/mag_Lukancic-Mojca.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovne znamke, podjetje, kapital, vrednotenje, magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lukančič]
Leto izida:2005
Št. strani:126 f.
PID:20.500.12556/RUL-12258 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:220830720 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:4402
Število prenosov:215
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj