izpis_h1_title_alt

Analiza vpliva aplikacije WeChat na vedenje kitajskih turistov : magistrsko delo
ID Špruk, Kaja (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/spruk3963-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Kitajska, turizem, kultura, vedenje potrošnikov, informatika, aplikacija, WeChat, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Špruk]
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 77, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-122558 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:30684675 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:680
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the impact of the WeChat application on the behavior of Chinese tourists
Ključne besede:China, tourism, culture, consumer behaviour, informatics, application, WeChat, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj