izpis_h1_title_alt

Vplivnostno trženje z zornega kota vplivnežev in porabnikov : magistrsko delo
ID Gomboc, Tjaša (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gomboc3957-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mediji, družbena omrežja, komuniciranje, modeli, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Gomboc]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 69, 20 str.
PID:20.500.12556/RUL-122544 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:30276355 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1159
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influential marketing from the point of view of influencers and consumers
Ključne besede:marketing, media, social networks, communications, models, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj