izpis_h1_title_alt

Sponzorstvo kot strateško orodje za management blagovnih znamk slovenskih podjetij : magistrsko delo
ID Kravanja, Jaka (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kravanja3360.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, sponzorstvo, poslovno komuniciranje, šport, kultura, management, efektivnost, case study, Slovenija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kravanja]
Leto izida:2007
Št. strani:98 str., [12] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12229 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17440742 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:987
Število prenosov:286
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, sponsorship, business communication, sports, culture, management, efficiency, case study, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj